Time to pack! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van kelly hosman - WaarBenJij.nu Time to pack! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van kelly hosman - WaarBenJij.nu

Time to pack!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg kelly

22 Maart 2014 | Nederland, Utrecht

Nu nog in Nederland, donderdag in de VS. Ik kan niet wachten!!
Dit weekend moet ik mijn Master scriptie afronden (na 4,5 maanden onderzoek naar het Oncept Melanoom vaccin) en dan inpakken! Vorige week nog wel even een hobbeltje op de weg door mijn computer die het uiteraard op zo'n perfect moment begaf (geen backup van mijn scriptie....... ik heb het mij dagelijks wel 10 x voorgenomen....). Gelukkig kon ik mijn patient na een paar dagen alweer opgelapt bij de Mac Store ophalen en weer verder met mijn scriptie ! Phew!

Anyway, Zuid-Afrika is alweer een tijd geleden, dus het is weer tijd voor een nieuw avontuurtje! ;-) Ik hoop jullie via mijn blog zo af en toe een beetje up to date te houden (ik heb als het goed is deze keer wel het grootste deel van de tijd gewoon internet). Onder het kopje 'reizen' heb ik nog een stukje geschreven over deze trip als het goed is.

Tot de volgende blog!

  • 22 Maart 2014 - 11:32

    Christine:

    Wat leuk dat je weer een reisblog begint! Ik verheug me over je avontuur deze keer te lezen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kelly

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 12858

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 22 Mei 2014

USA

28 Februari 2010 - 28 Mei 2010

Zuid-Afrika

11 November 2009 - 20 December 2009

Galashiels, Edinburgh

Landen bezocht: