Yolo County! - Reisverslag uit Davis, Verenigde Staten van kelly hosman - WaarBenJij.nu Yolo County! - Reisverslag uit Davis, Verenigde Staten van kelly hosman - WaarBenJij.nu

Yolo County!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg kelly

28 Maart 2014 | Verenigde Staten, Davis

Hi all!
Even een kort blogje voordat ik straks de hele dag op pad ben!

Ik heb een hele goede vlucht gehad:-) met een vrije stoel naast mij en een goede dosis films en wat slaap, was ik al bizar snel in San Francisco aangekomen. Hoewel, de landing werd 2 seconden voor "touch down" afgebroken, dus nog even een spannend tweede rondje in de lucht voordat we echt konden landen.
Op het vliegveld meteen vrienden gemaakt met een politie agent die mij wel even zijn mobieltje wilde uitlenen om de pick-up service te bellen. Die kon ik namelijk niet echt vinden.. Hij heeft mij meteen even over het vliegveld geëscorteerd, ondertussen wat tips gegeven over Davis (waar ik de komende maand verblijf) en zelfs nog even mijn bagage ingeladen. Service!

Hier in het "dorp" (voor Nederlandse begrippen natuurlijk al enorm) is het heel mooi, met veel groen, hardlopers, honden, grote sportvelden, brede Amerikaanse straten en grote SUV's.

De gastvrouw Pam is ontzettend lief en had van alles geregeld voor mijn komst. Ze heeft ook een super leuke hond (flatcoat retriever/chow kruising) en een mooi huis. En... Een mega badkamer ;-)

Gister dus vroeg gaan slapen met een jetlag, maar vandaag een mooie wandeling met de hond Emmy, een baseball game en wat leuke toeristen plekjes op de planning! Ik heb mijn nieuwe camera al in de aanslag!!

Het heet hier niet voor niks yolo County (voor mij altijd bekend als de afkorting voor "you only live once"), want genieten ga ik hier zeker!

Tolde volgende blog!!

  • 28 Maart 2014 - 17:47

    Christine:

    Nou, klinkt als een hele avontuur al - en is maar goed dat ik niet in de vliegtuig zat! En een hele weekend voor de boeg voordat je gaat beginnen. Leuk!

  • 01 April 2014 - 19:09

    Sam:

    Haha een flatcoated retriever en chow mix? Dat wil ik zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kelly

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 12855

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 22 Mei 2014

USA

28 Februari 2010 - 28 Mei 2010

Zuid-Afrika

11 November 2009 - 20 December 2009

Galashiels, Edinburgh

Landen bezocht: