Geland! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van kelly hosman - WaarBenJij.nu Geland! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van kelly hosman - WaarBenJij.nu

Geland!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg kelly

28 Februari 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Tjee zit je dan.. Het ene moment sta je op schiphol, afscheid te nemen en het volgende moment zit je 10.000 km verderop in een (bloedheet) hotelkamertje in kaapstad! Ik moet zeggen dat de vlucht wel behoorlijk lang was, maar ik heb me gelukkig best aardig kunnen vermaken ( uiteraard komden de typisch hollandse grappenmakers daar niet uit ontbreken ;) ). Toen ik aankwam stond er gelukkig ook al iemand met een groot uithangbord op mij te wachten. Eenmaal in de auto heeft hij aan een stuk door lopen vertellen over het voetbal world cup toernooi, die hier 11juni begint.. heel geinterreseerd was ik geloof ik niet, maar het was wel grappig om hem zo te horen :p
ik ga nu nog even snel douchen en dan ( boven op de dekens) lekker slapen! Tot m'n volgende update! X

• 28 Februari 2010 - 22:50

Mama:

Nou, ben ik blij dat het goed gegaan is! En jaloers natuurlijk op de warmte-hier de hele dag storm en regen. Maar de keuken is eruit en morgen kunnen ze beginnen hier ook. Hopelijk een goed nachtrust om je aventuur te beginnen!
    Liefs