Zuid-Afrika - Reisverslagen van kelly hosman - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van kelly hosman - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

In Schotland heb ik een belangrijk deel van mijn ervaring opgedaan voor de studie Diergeneeskunde in de UK. Toch had ik meer ervaring nodig, vooral iets dat zou opvallen op mijn cv. Dus tsja, waarom niet naar Zuid-Afrika? Er zijn verschillende organisaties die GapYear programma's aanbieden, die vooral populair zijn onder de Engelsen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor het Great White Shark Conservation Project en Shimonwe Veterinary Project. Het eerste project is met vooral gericht op onderzoek naar de witte haai en gidsen van toeristen. Het tweede project is het vangen, behandelen en uitzetten van afrikaans wild onder begeleiding van wildlife dierenartsen!

Recente Reisverslagen:

29 April 2010

Buffalow, lions, cheetahs and more!

24 April 2010

Bundox Camp@ hoedspruit

18 April 2010

elephant&rhino relocation

10 April 2010

shimongwe project

04 April 2010

Shimongwe Vet Project
kelly

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12867

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 22 Mei 2014

USA

28 Februari 2010 - 28 Mei 2010

Zuid-Afrika

11 November 2009 - 20 December 2009

Galashiels, Edinburgh

Landen bezocht: