Kelly Clarkson on board! - Reisverslag uit Gansbaai, Zuid-Afrika van kelly hosman - WaarBenJij.nu Kelly Clarkson on board! - Reisverslag uit Gansbaai, Zuid-Afrika van kelly hosman - WaarBenJij.nu

Kelly Clarkson on board!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg kelly

19 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Gansbaai

We hebben al behoorlijk wat filmploegen aan boord gehad en zo nu en dan ook nog wel eens wat rijke stinkerts met privejets, maar om inneens Kelly Clarkson voor je neus te hebben staan om een zwemvest aan te doen, is wel even wat anders!

Er ging ergens een vage roddel dat de crew en misschien de band van Clarkson zouden komen, maar zij zelf niet. Ik was dus nog lekker suf van het vroege opstaan, en had dus totaal niet door dat ik haar een zwemvest aan deed! Ze zag er natuurlijk wel heel anders uit zonder make-up en haar in een staartje met strandkleding en slippers. Pas toen we richting de boot liepen vertelde Abraham, onze manager, dat zij en haar band voor ons liepen! Whoops!
De trip was wel mega gezellig en de band was heel grappig en liep constant een nieuw lid van het productieteam te treiteren ;) gelukkig vond hij het niet erg. Een van de bodyguards ( super grote vent met een heel leuk accent omdat hij van Arkansas,USA was) was namelijk zeeziek geworden terwijl er nauwelijks golven waren! Haha

Aan het eind van de trip ( en geen enkele foto met kelly clarkson verder omdat dat niet mocht) kwam ze nog wel naar ons toe en bood ze ons 10 gratis kaartjes aan voor haar concert de volgende avond in Kaapstad! Hoe gaaf is dat??

We zijn dus met z'n 10en in ons busje gestapt en naar Grand West gegaan. Dat bij aankomst een super luxe casino en entertainment complex me palmbomen en fonteinen bleek te zijn!
De kaartjes bleken ook nog Golden Ring klasse te zijn, helemaal vooraan bij het podium dus!
Helaas mocht je tijdens het concert geen camera mee, wat best dom was omdat iedereen camera's op zijn telefoon heeft of mini digitale camera's die zo in je mouw passen. Naja, het concert was gelukkig wel helemaal top en ze vertelde tussen twee nummers door ook over haar fantastisch mooie cagedive bij ons!

Vandaag zijn we voor de 3e keer naar Dyer Island gegaan. Dat is een zeehondeneiland met daarnaast De bekende Shark Alley. De zeehondenpups worden namelijk nu zo'n beetje geboren, wat voor de haaien het begin van het jachtseizoen betekent. Dat zal dus wel wat spectaculaire acties opleveren!
Vanochtend nog gedoken omdat er niet zoveel klanten aan boord waren en we ruim 11 meter zicht hadden. Meestal word er dan geroepen: 'Down! Shark on the left!' of iets dergelijks maar ik heb Maoli vandaag pas voor het eerst horen roepen: 'Down! Sharks...everywhere!!'

Vanavond waarschijnlijk weer een bbq (braai hier in Afrika) bij Yaki en Rene en morgen weer twee trips in de planning!

Dat was het weer voot nu, liefs mij

• 19 Maart 2010 - 16:03

Mama:

Wat fijn om het hele verhaal te horen -en wat een ervaring meid!
    ....maar wat zielig voor de zeehond pujes straks- zo hard is het natuur.
    Liefs