Bijna aan de slag! - Reisverslag uit Galashiels, Verenigd Koninkrijk van kelly hosman - WaarBenJij.nu Bijna aan de slag! - Reisverslag uit Galashiels, Verenigd Koninkrijk van kelly hosman - WaarBenJij.nu

Bijna aan de slag!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg kelly

14 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Galashiels

Gisteren ben ik naar de Dierenkliniek gegaan om de dierenartsen alvast te ontmoeten. De praktijk zelf is heel groot en ruim opgezet. Ze waren eerst midden in het centrum gevestigd, maar daar waren ze al snel uitgegroeid. Ze zijn zo'n anderhalf jaar geleden verhuisd en alles is dus nog helemaal nieuw! Het is dus wel buiten het centrum maar ik kan er in precies een half uur heen lopen.
De dierenartsen en assistenten waren voor zover ik ze heb gesproken heel aardig en behulpzaam en nog belangrijker: ze zijn te verstaan! Er zijn er namelijk veel met een sterk schots accent.

Ik heb verder nog gekeken of het mogelijk was om paard te rijden. De locatie is daar echt perfect voor! Helaas kan het alleen als ik een eigen cap heb (vanwege nieuwe safety regulations..). Een nieuwe in de winkel is nogal prijzig, laat staan het huren van een paard. Dat ging dus niet door. Ik ben daarom maar gaan wandelen..!
Ja, ik, wandelen. Hadden sommigen misschien niet van mij verwacht, maar er zijn zo veel wandelpaden hier. Van makkelijke korte paden tot steile lange paden. Ik had een map van george en patricia gekregen waarop de "galashiels hills walk" stond aangegeven. Die leek mij goed te doen, maar jeetje wat een bergbeklimming! Gelukkig was het het allemaal waard want bovenaan kon je over de dorpen Galashiels en Lanlee (waar de dierenkliniek is gevestigd) kijken en zelfs een dorp verder (Melrose)! Op de terugweg toch nog wat regen (hoe kan het ook anders?) maar toch een mooie wandeling gemaakt.

Morgen nog niet veel plannen, maar misschien naar een verjaardag van een vriendin van Laura later op de dag.

Dat was het weer voor nu! Ik zal morgen weer wat foto's uploaden =D

xxx